Naše široká škála zákaznických řešení nachází uplatnění ve vybraných podnikových činnostech. Specifické zákaznické aplikace jsou využívány jako účelná, efektivní řešení, která nabízí přidanou hodnotu nejen odpovědným zástupcům zákazníka, ale i celé společnosti jako takové.
Integrace CAD výkresů do SAP na úrovni podlaží budovy umožňuje interaktivně graficky zobrazovat strukturu ploch, nájemců, druhu místností, velikost ploch apod. přímo v systému SAP. Díky univerzálnímu formátu DXF lze zpracovávat výkresy z AutoCAD, Microstation a dalších.
Integrace GIS map do SAP na úrovni pozemků, budov, inženýrských sítí umožňuje interaktivně graficky zobrazovat objekty GIS přímo v systému SAP. Za tímto účelem lze využívat libovolné GIS mapy.
Katastr nemovitostí je zcela integrován do systému SAP. Aplikace může být propojena s modulem RE-FX nebo modulem AM. Obsahuje objekty Budova, Parcela, Jednotka. Nabízí veškerá dostupná popisná data z Katastru nemovitostí (ČÚZK) pro danou společnost (nebo pro libovolné portfolio nemovitostí) včetně věcných břemen ve prospěch či neprospěch zákazníka. Evidence z Katastru nemovitostí je propojena s evidencí budov a pozemků v modulu RE-FX nebo v modulu AM. Evidence lze jednoduše porovnávat, vyhodnocovat. Aktualizace dat z Katastru nemovitostí probíhá pomocí standardního výměnného formátu nebo pomocí webové služby.
Řešení umožňuje využití čárových kódů (QR) pro příjem, výdej, objednání, dodání a inventarizaci materiálu. Je možný tisk štítků čárových kódů v SAP. Součástí příslušných dokladů modulu MM (výdejka, příjemka, dodací list, objednávka atd.) je příslušný čárový kód. Řešení zefektivňuje naskladnění a vyskladnění materiálu, včetně inventarizace majetku.
Řešení pro vysokoškolské koleje pokrývá vše potřebné: od podání žádosti o ubytování, zpracování a vyhodnocení pořadníku dle kritérií VŠ, přes tvorbu smluv o pronájmu ubytování, tisk smlouvy a odeslání e-mailem, platby za ubytování, kauce, inkaso, upomínání, až po ukončení ubytování. Umožňuje hromadné účtování nájemného, webový přístup pro studenty a zaměstnance včetně napojení na interní systém VŠ. Možný je grafický půdorys prostor kolejí nebo propojení na klíčovou službu.
Řešení zjednodušuje a zrychluje proces objednávání vybraných materiálů a zboží u preferovaných dodavatelů. Komunikace mezi e-shopem dodavatele a systémem SAP objednatele může probíhat on-line nebo v určité časové periodě. Všechny objednávky od všech registrovaných uživatelů objednatele jsou z e-shopu dodavatele přeneseny do systému SAP, ve kterém proběhnou na pozadí k daným objednávkám automatická založení každého materiálu, infozáznamu k materiálu, pořadače, rezervace. Tím je dosažen hladký a rychlý proces objednání materiálu až po jeho zaúčtování do systému SAP objednatele.
Zákaznické řešení autoprovozu v SAP, které pokrývá procesy spojené se správou autoprovozu společnosti a životním cyklem firemních vozidel, obsahuje evidenci vozidel, plánování STK, emisí, oprav, evidenci škodních údalostí, evidenci smluvních pojištění, zpracování silniční daně, vyúčtování tankovacích karet PHM a poplatků za autorádia, evidenci pneumatik včetně vyhodnocení životnosti pneumatik, evidenci řidičů, přidělování vozidel zaměstnancům, interní půjčovnu firemních vozidel včetně žádosti o zapůjčení. Veškeré náklady vozidel jsou adresně a přesně alokovány a sledovány prostřednictvím controllingu autoparku k jednotlivým vozidlům. Řešení je uživatelsky jednoduché a přívětivé. Je vhodné pro zákazníky, kteří nechtějí využívat složitější standardní řešení v modulu PM. Detailní popis rozsahu řešení obsahuje produktový list naší společnosti, který Vám rádi poskytneme na základě Vaší poptávky, viz kontakty společnosti.
Jsme schopni vytvořit jakoukoliv zákaznickou mobilní aplikaci v prostředí SAP Fiori, která bude přínosná zákazníkovi v rámci podnikových procesů. Příkladem mohou být aplikace pro schvalování požadavků na objednávku, dovolené, služební cesty nebo pro inventarizaci majetku a reportování dat.
Uživatelsky snadná archivace elektronických dokumentů (faktur, objednávek, smluv, rozpočtů, výkresů, fotografií, osvědčení apod.) probíhá pomocí komponenty DMS v SAP. Elektronické dokumenty jsou propojeny s relevantními objekty v SAP. V archivu jsou řádně zatříděny dle potřeb uživatele a zabezpečeny oprávněními. Do archivu lze zabezpečit přístup z webového prostředí.
Společnost eLevel system s.r.o. je komplexním dodavatelem systému SAP, specialistou na legislativní a zákaznická řešení v SAP, leaderem ve znalosti modulu RE-FX (REM) SAP v České republice.
eLevel system s.r.o. info@elevel.cz Mánesova 2763/12, 702 00 Ostrava